Αλέκος Βυθούλκας
Αγαπάς το μπέρδεμα στη μουσική, τον κινηματογράφο, τις συναυλίες, τα νέα των καλλιτεχνών,τη μόδα, το shopping therapy και τη ζωή έξω από το σπίτι; Ότι αγαπάς είναι εδώ!
closeListeners:
Top listeners:
play_arrow
Radiopolis Player ΡΑΔΙΟ ΠΟΛΙΣ 99,4
Η Carglass® συμμετείχε δυναμικά στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2025, αναδεικνύοντας τη σημασία της διαχρονικής δέσμευσης στην ποιοτική εμπειρία, ενώ παράλληλα επιβράβευσε τους ανθρώπους της για τη συνεισφορά και την αφοσίωσή τους. Ως υπερήφανο μέλος του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (Ε.Ι.Ε.Π.), έλαβε ενεργό μέρος στις δράσεις της φετινής διοργάνωσης, η οποία πραγματοποιήθηκε με επιτυχία από τις 6 έως τις 12 Οκτωβρίου, υπό το σύνθημα «Εξυπηρέτηση με Διαφορά!».
Η πρωτοβουλία αυτή ανέδειξε ότι η αυθεντική, ποιοτική και ανθρώπινη εξυπηρέτηση αποτελεί το θεμέλιο μιας ουσιαστικής σχέσης εμπιστοσύνης με τον πελάτη.
Για την Carglass®, η συμμετοχή στον θεσμό επιβεβαιώνει τη βαθιά της πεποίθηση ότι η εξυπηρέτηση δεν είναι απλώς διαδικασία, αλλά κουλτούρα και στάση ζωής, που οικοδομείται πάνω στην εμπιστοσύνη, την εξέλιξη και τη συνεχή ανάπτυξη των ανθρώπων της.

Στο πλαίσιο της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών, η Carglass® τίμησε τα μέλη της ομάδας της που ξεχώρισαν για τη συνέπεια και τις επιδόσεις τους. Η ανώτατη διάκριση REAL LIFE HEROES AWARD – Η Εξυπηρέτηση που Αξίζει Βραβείο! απονεμήθηκε στον Δημήτρη Λικόκα, Υπεύθυνο Καταστήματος Αργυρούπολης, για τη 21ετή του πορεία και τη διαρκή προσφορά του. Τιμητικές Διακρίσεις Επιδόσεων απονεμήθηκαν επίσης στους Τσαλικιάν Εμμανουήλ, Μπαριώτη Χαράλαμπο, Σαργιανού Αθηνά και Δρέσιου Αθανασία, για την αριστεία και την προσήλωσή τους στην ποιοτική εξυπηρέτηση.
Καθ’ όλη τη διάρκεια της εβδομάδας, η Carglass® εξέφρασε την ευγνωμοσύνη της προς τους πελάτες, προσφέροντας δώρα και κεράσματα σε όσους επισκέφθηκαν τα καταστήματά της, ως ένδειξη εκτίμησης για την εμπιστοσύνη και τη στήριξή τους.
Η επιτυχία του φετινού θεσμού, με το μήνυμα «Εξυπηρέτηση με Διαφορά!», επιβεβαιώνει την πεποίθηση της Carglass® ότι η ικανοποίηση του πελάτη ξεκινά από την ικανοποίηση και την εξέλιξη των ανθρώπων της. Οι «καθημερινοί μας ήρωες» δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό, αποδεικνύοντας στην πράξη τη δέσμευση της εταιρείας για συνεχή αναβάθμιση της εμπειρίας πελάτη και την καλλιέργεια κουλτούρας ποιοτικής εξυπηρέτησης.

Συντάχθηκε από: admin
Αγαπάς το μπέρδεμα στη μουσική, τον κινηματογράφο, τις συναυλίες, τα νέα των καλλιτεχνών,τη μόδα, το shopping therapy και τη ζωή έξω από το σπίτι; Ότι αγαπάς είναι εδώ!
close
15:00 - 18:00
18:00 - 21:00
21:00 - 00:00
00:00 - 07:00
07:00 - 21:00
21:00 - 00:00

1
play_arrowΚωνσταντίνος Αργυρός
2
play_arrowΘοδωρής Φέρρης
3
play_arrowΠέτρος Ιακωβίδης
4
play_arrowΆννα Βίσση
5
play_arrowΚατερίνα Λιόλιου
