Περπατάς γρήγορα; Αν απάντησες ναι, πρέπει να διαβάσεις αυτή την έρευνα

1214

Σύμφωνα με το ακαδημαϊκό ιατρικό κέντρο Mayo Clinic στη Μινεσότα, αυτοί που περπατούν γρήγορα έχουν μεγαλύτερο μέσο όρο ζωής από τους «περίμενε μη βιάζεσαι, ας πάμε με το πάσο μας». Για την ακρίβεια, το αποτέλεσμα έδειξε ότι ο μέσος όρος στις γυναίκες που περπατούν γρήγορα είναι 86,7 έτη, συγκριτικά με εκείνες που που περπατούν πιο αργά και ζουν 72,4 χρόνια.

 
Δε χρειάζεται να τρέχεις προκειμένου να φτάσεις στον προορισμό σου, αλλά μπορείς να βρεις ένα σχετικά γρήγορο και σταθερό βηματισμό, που εκτός από μακροζωία, σου χαρίζει και άλλα σημαντικά οφέλη.

«Καις» θερμίδες

Θες να διατηρήσεις το βάρος σου ή να χάσεις μερικά κιλά; Δεν υπάρχει καλύτερη επιλογή από το καθημερινό περπάτημα. Το πόσες θερμίδες θα κάψεις σχετίζεται με την ταχύτητα (βλέπεις;), τη διάρκεια, το αν είναι σε ίσωμα ή ανηφοριές και με το βάρος σου.

Πιο δυνατή καρδιά

Μισή ώρα περπάτημα την ημέρα, 5 φορές την εβδομάδα, μειώνει το ρίσκο της στεφανιαίας νόσου σε ποσοστό 19%. Όσο περισσότερο αυξάνεται η διάρκεια, τόσο μικραίνει και ο κίνδυνος.

Ενισχύει το ανοσοποιητικό

Μία έρευνα ανέλυσε περίπου 1.000 ενήλικες κατά την περίοδο έξαρσης της γρίπης. Οι συμμετέχοντες που περπατούσαν με κανονικό ρυθμό για 30-45 λεπτά διέτρεχαν το μισό κίνδυνο να αρρωστήσουν αναπνευστικά, αλλά και στην περίπτωση που αρρώσταιναν, τα συμπτώματα ήταν λιγότερα σε σχέση με εκείνους που έκαναν καθιστική ζωή.

Πολύ καλύτερη διάθεση

Δεν αποτελεί νέο ότι η σωματική άσκηση απελευθερώνει ενδορφίνες, τις ορμόνες της χαράς. Βάλε στη ζωή σου το περπάτημα (έτσι θα μειώσεις και τη χρήση του αυτοκινήτου). Μπορείς να περπατάς σχετικά γρήγορα για μισή ώρα ή να το «σπάσεις» σε τρία 10λεπτα.

Πιο δημιουργική σκέψη

Κι όμως, το περπάτημα όντως καθαρίζει το μυαλό και σε βοηθά να σκέφτεσαι «έξω από το κουτί». Ερευνητές έχουν καταλήξει στο ότι το περπάτημα ανοίγει το μυαλό και προκαλεί ροή ιδεών βελτιώνοντας τη δημιουργικότητα.

Πηγή: ladylike.gr